Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

четвртак, 17. април 2014.

Kolač od čokolade i maline



Meni je ovaj kolač  najlepši  kada ga pravim u ovoj posudi,koja je i silikonska, pa ako je dobro namastite i pospete brašnnom pre nego što sipate testo .sigurno izadje ovako lep.
Ovde sam za osnovu koristila smesu kao za kolač za vanilu,samo što sam je podelila na pola,
pa je  jednu za čokoladni deo išao kakao, a za drugi deo ekstrakt maline.Ako ga ne možete
nabaviti možete dodati i malo crvene boje za kuvanje da postignete u izgledu ovakav efekt.Ovo je cveće iz moje baste,ne sumnjam da je u Vašim prloećnim, sada izbor mnogo veći.


Sastojci

250 grama neslanog putera
250 grama sitnog belog šećera
1 štapić vanil,koji rasečemo iizgučimo iznutra ili 1 kašičica vanila kreme ili 3 kašičice ekstrakta vanile*
5 većih jaja
100 grama jogurta
335 grama brašna
1.5 kašičica sod bikarbone
1.5 kašičica praška za pecivo
3  kašike mleka
2 kašike kakao
1 kašičica ekstrakta maline ili nekoliko kapljica cvene boje za kuvanje

Priprema
Kad je moja klinka kod kuće onda  i ona spada u tim!
Prvo spremimo suve sastojke i pdelimo u dve činije
U jednu dodamo 3 jaja nije važno u koju
U drugu dva
Sve sastoojke mešamo pola, pola
U  jednu  činiju samo dodamo kakao ,a
u drugu ekstrakt maline








 Strpljivo objasnimo malim pomoćnicima da nema lizanja dok sve nije gotovo




Mikserom nekoliko minuta sve miksamo dok ne dobijemo glatku masu





Ja uvek prvo sipam čokoladno testo



Pa onda testo sa ekstraktom maline.
Pažljivo u plehu za pečenje promešam kašikom




Pečemo na 160 stepeni Celzija u predgrejanoj rerni.Pečemo 1 sat i 20 minuta. Ovo je dosta veliki kolač pa zbog toga dužina pečenja.Kada je kolač gotov,ostavimo ga u posudi da se ohladi 30 minut
.



Onda ga izvrnemo na tanjir



Ukrasimo po želji.Kolač je dovoljno sladak i lepo izgleda bez fila spolja.Poklonila sam ga prijateljima za Uskrs,tako da nemam presek...drugom prilikom







1 коментар:

Unknown је рекао...

uh, uh, sto je dobar!! i divno ukrasen. i bravo za malu kuvaricu!

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer