Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

уторак, 30. август 2016.

Kuligre : Najbolji Recept moje bake i Zidna kuvarica 51


Frana Omelić , poslala je ovaj recept svoje bake _Rizot sa bundevom i Zidnu kuvaricu. Sretno!

Rižot od bundeve

Mama i baka su mi ostavile u naslijeđe lijepe navike i ljubav prema kuhanju, posebno su  mi  važani  i puno mi znače jela od bundeve, koja nam je bila prava poslastica s malo meda ili šećera i pečena ! E pa tako pečenu , ali slanu varijantu i s dodatkom riže , danas sam ja servirala vama s posebnim zadovoljstvom!

Sastojci:

1 kriška bundeve teška oko 600 g, 1 glavica češnjaka u komadu , 1 grančica ružmarina , sol , maslinovo ulje, 350 g riže, 1 crveni luk, 1 čašica bijelog vina, 3 dl juhe ili vode s kockom za juhu, vezica vlasca , 2-3 žlice parmezana , 200 g kozijeg sira ili više po ukusu.

Priprema;

Bundevu posoliti , nauljiti i staviti u posudu za pečenje, Dodati ružmarin i češnjak. Peći dok ne dobije lijepu boju i omekša., Narezati na kockice .

Na ulju popržiti usitnjeni luk, dodati rižu ...Kad zastakli zaliti vinom, a kad vino ispari zaliti s  malo juhe. Kad riža popije ponoviti dodavanje juhe! Premjestiti rižu u posudu za pečenje , preko rasporediti narezanu bundevu , popapriti , zaliti preostalom juhom , nakapati maslinovim uljem i peći 15-20 min na 250 st. u zagrijanoj pećnici. Izvaditi , posuti naribanim sirom , kriškama kozijeg sira i vlasca. Vratiti u pećnicu na 5 min. Izmiješati i ...uživati

!



Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer