Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 25. мај 2018.

Prženi kupus , slaninica / Fried cabbage and crispy bacon



Scroll down for Recipe in English

Poznato je da sam ja veliki ljubitelj kupusa , kako god da je spremljen. Ovo sam skoro jela u jednom kineskom restoranu i naravno tako mi se dopalo da sam ga napravila i kd kuće. Pecivo sam kupila gotovo mada nameravam da se i na tome oprobam. Ono je vrlo meko i sasvim pogodno da se napuni nekim finim stvarima.


Sastojci

1/2 glavice većeg kupusa
4 komada nedimljene slanine
50  putera
1 Kašika suvog začina
2 Kašike maslinovog ulja
1 Kašika soja sosa
1/2 šolje vode


Priprema

Zagrejemo u tiganju puter i maslinovo ulje. Kupus isečemo na tanke režnjeve. Sipamo u tiganj,
prodinstamo nekoliko minuta. promešamo.

 Dodamo suvi začin, soja sos i vodu i dinstamo još desetak minuta na srednjoj temperaturi.



U medjuvremenu  slaninu poredjamo na pek papir i u rerni na 220 stepeni Celzija pečemo dok ne bude sasvim hrskava. ( oko 15 minuta)

Ja sam servirala uz kinesko pecivo i svinjske šnicle.



********************************************

Fried cabbage , crispy bacon





It is not a secret that cabbage is my favorite whichever way its prepared. I had this other day in a Chinese restaurant and decided to make it at home. I served it with Chinese buns which I bought , but will give it a try some other time at home.

Ingredients

1/2 of big cabbage
4 slices of raw bacon
1/2 cup of water
1 Tablespoon dry spices
1 Tablespoon soy sauce
50 g butter
2 Tablespoons olive oil

Create

Slice cabbage thinly. Bake till crispy (approx 15 minutes)

Heat butter and olive oil in a pan. Add cabbage and saute on medium temperature for few minutes. Add water , soy sauce and spices and cover. Saute further 10 minutes.

In the meantime arrange bacon on a baking tray with baking paper and bake on 220 Degrees Celsius for approx 15 minutes or till crispy.


I served it with Chinese bus and pork schnizel.






Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer